حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

بازدید از کارگاه تولیدی

با سلام خدمت مخاطبین عزیز و گرامی سانیبد

بسیاری از مشتریان ما تمایل به خرید حضوری و یا بازدید از مرکز تولید سانیبد را داشته اند.

سانیبد بعنوان یک تولیدکننده و در برخی محصولات دکوراتیو بصورت همکاری مستقیم در فرم یک فروشگاه اینترنتی آنلاین فعالیت دارد.

محصولات پس از ثبت سفارش در صف دستور تولید قرار می گیرند و به ترتیب ثبت سفارش مشتریان گرامی تولید، بسته بندی و ارسال می شوند.

 

سانیبد با ایجاد محیطی آرام و با تمرکز کامل (عدم رفت و آمد عمومی) برای پرسنل تولید خود، با هدف بالا بردن کیفیت تولید سعی در بهبود تولیدات و رضایت مشتریان خود

در تمامی محصولات عرضه شده را اولویت خود قرار داده است.

لذا بازدید حضوری از کارگاه های تولید و خط رنگ سانیبد برای عموم مشتریان گرامی فراهم نمی باشد.

 

در صورت قرارداد تولید عمده و بعلت آسوده خاطر بودن کارفرما از روند “تولید تیراژ” امکان بازدید در طول پروسه اجرا با هماهنگی قبلی با سرپرست کارگاه فراهم گردیده است.

لازم به ذکر است یادآور شویم تمامی محصولات برای مشتریان گرامی که بصورت تک محصول ثبت سفارش می کنند، بصورت دقیق و به کاربردن تمامی نکات فنی و چک لیست سرپرست کارگاه تولیدات انجام می شود.

و در صورت هرگونه مورد احتمالی در محصول نهایی، اگر در کارگاه سانیبد مسئله مشخص شود بلافاصله بازتولید محصول برای جلب رضایت مشتریان گرامی صورت می پذیرد

و در صورت ارسال محصول و ایرادهای فنی اساسی، سانیبد خود را موظف می داند تا با رعایت حریم خریدار و تقبل هزینه حمل و اصلاح مجدد محصول، رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

سیاست کاری تولیدی سانیبد در راستای بهبود تولیدات و رضایت مشتریان از خریدهای اینترنتی است و در این راستا در روند رو به رشد خود، بصورت مداوم اهداف جدیدتری را رسالت خود قرار می دهد.